شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ 05 October 2024
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۸۰۴۷۰

هشدار؛ وضعیت هوای تهران نارنجی شد

هشدار؛ وضعیت هوای تهران نارنجی شد
هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.

 بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حال حاضر شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۱۳ قرار دارد و کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است.

 تهران در ۲۴ ساعت گذشته شاخص آلودگی هوای ۸۷ و کیفیت هوای قابل قبول را تجربه کرده اما امروز - چهارشنبه ۷ شهریورماه- شاخص آلودگی هوا روی عدد ۱۱۳ قرار دارد و کیفیت هوا همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس است.

در حال حاضر ایستگاه‌ پونک با شاخص ۵۵، تربیت مدرس با شاخص ۹۹، شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۷۹، شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۹۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۹۳، گلبرگ با شاخص ۶۵، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۴، دانشگاه علم و صنعت با شاخص ۶۷، ژئوفیزیک با شاخص ۹۶، سرخه حصار با شاخص ۵۵ و شهرک چشمه با شاخص ۸۵ کیفیت هوای قابل قبول را نشان می‌دهند.

همچنین ایستگاه‌های پیروزی با شاخص ۱۲۹، ستاد بحران با شاخص ۱۰۶، شادآباد با شاخص ۱۲۱، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۱۴، مسعودیه با شاخص ۱۰۸ و فرمانداری شهرری با شاخص ۱۲۱ و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را به ثبت رسانده‌اند.

در حال حاضر شاخص آلاینده P.M۲.۵  در ایستگاه‌های شریف ۱۵۵، میدان فتح ۱۵۷، پارک رازی ۱۵۴، پارک سلامت ۱۶۱، پاسداران ۱۵۳ و دانشگاه تهران ۱۵۲ و کیفیت هوا ناسالم است.

بر اساس روزشمار شاخص آلودگی هوای تهران از ابتدای امسال تاکنون پنج روز هوای پاک، ۱۰۳ روز هوای قابل قبول، ۵۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز ناسالم به ثبت رسیده و این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل تهرانی‌ها هشت روز پاک، ۱۱۳ روز قابل قبول، ۳۵ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۵ روز ناسالم را تجربه کرده‌اند.

منبع:ایلنا

ارسال نظر
captcha
captcha
پربازدیدترین ویدیوها
  • تازه‌ها
  • پربازدیدها

معاون شورای سیاسی حزب الله: زمانی که آتش‌بس برقرار شود، همه چیز را بررسی کرده و موضع خود را اعلام خواهیم کرد

لاریجانی: ترجیح ایران و عقلای منطقه این است که منطقه دچار بحران نشود

عراقچی: آتش‌بس باید به طور همزمان در لبنان و غزه باشد

بایدن: اگر جای اسرائیل بودم، به گزینه‌های دیگری جز حمله به تاسیسات نفتی ایران فکر می‌کردم

مقام معظم رهبری: اقدام درخشان نیروهای مسلح در مجازات رژیم صهیونیستی کاملاً قانونی و مشروع بود/ در انجام این وظیفه نه تعلل می‌کنیم نه شتاب‌زده می‌شویم/ در آینده اگر لازم شد، باز هم انجام خواهد گرفت

مصاف دیدنی زنان قایقران در دریاچه آزادی

آنان که به دنبال احمد رفتند...

سن ابتلای اچ‌پی‌وی به ۱۶ سالگی رسید!

شاه گفت: چرا که نه؟

فریب‌‌خبرها به نفع کیست؟

همه پسران آیت‌الله خامنه‌ای در یک قاب

بیانیه انجمن دوستی ایران و سوریه بمناسبت عملیات وعده صادق ۲ و حمله ایران به اسرائیل

موساد، غیرنظامیان را سپر انسانی کرده است؟!

رقصی چنین میانه‌ی میدانم آرزوست...

پیشنهاد سردبیر
زندگی